23 Nisan 2006

gönüllü oldukça, olasım geliyor !

Hep diyolardı, "bi gel, çok seviceksin" diye. Pek inandırıcı gelmiyodu. GEP(*)'e ilk girdiğimde, cidden zoraki, ayağımı sürterek (doğru tabir bu değildi sanırım) gitmiştim. Ama dedikleri gibi oldu, ordaki çocuklar, sana "öğretmenim" demeleri, o çocuklara yardımcı olduğunu bilmek... Yani, bikaç açıdan tatmin olunabilecek zevkli bi şeydi.. Daha sonra YYP(**)'ye gitmeye başladım. Burda çocuklarla GEP'den daha yakın, bire bir temas kurduğum için (sorumlusu olduğum çocuklar var), YYP'yi daha çok seviyorum. Halen her hafta pazar günleri Gazi Çocuk Yurdu'na gidiyoruz. Derken şimdi henüz kurulum aşamasında olan UPG(***)'ye başladım. Burda da daha çok yurt dışına yönelik projeler olacak. Bakalım bu gönüllülük çılgınlığı nereye varacak...

* Gönüllü Eğitim Projesi
** Yetiştirme Yurtları Projesi
*** Uluslararası Proje Gurubu

Hiç yorum yok: