23 Nisan 2006

ben annemi çook özledim...

Şu an yenitürkü(*) dinliyorum, az önce de bu şiiri okudum... Annemi ne kadar sevdiğimi hatırladım. Gece uyuyakaldığında seni yatağına yatıran, gecenin bir yarısı üstün açıldığında gelip üstünü örten birinin olması insana önemsizmiş gibi geliyor... Ama değil.

(*)

dönmek

dönmek...
mümkün mü artık dönmek
onca yollardan sonra yeniden yollara düşmek

neresi sıla bize, neresi gurbet

al bizi koynuna ipek yolları
Üstümüzden geçiyor gökkuşağı
Sevdalı bulutlar uçan halılar
Uzak değil dünyanın kapıları

neresi sıla bize, neresi gurbet

gitmek...
mümkün mü artık gitmek
onca yollardan sonra yeniden yollara düşmek

rakılı akşamlar gün batımları
çocuk gibi ağlar ya sarhoşları
olmamış yaşamlar eksik yarınlar
hatırlatır her şey eski aşklar

neresi sıla bize, neresi gurbet
yollar bize memleket

yenitürkü

Hiç yorum yok: